"Календарно - тематичне планування уроків «Історії України (Вступ до історії ) 5 клас» I семестр"
уроків «Історія України (Вступ до
історії ) 5 клас»
(35 годин на рік, 1 година
на тиждень)
зі змінами
згідно Наказу МОН № 236 від 21.02.2019 р.
- Підручник: «Історія України (Вступ до історії )», 5 клас авт. : О.В. Гісем Видавництво: “Ранок”, 2018
I – семестр
( 15
годин )
№
уроку |
Дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Кількість
годин
|
Примітки
|
1
|
Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ? Що таке минуле, сучасне і майбутнє. |
1
|
||
Результати
навчально-пізнавальної діяльності:
-
значення термінів «історія» й
«історик»;
-
мотиви інтересу (звернення) людини
до минулого;
-
взаємопов’язаність минулого,
теперішнього і майбутнього;
завдання
історії як шкільного предмета.
-
використовувати термін «історія» в
різних значеннях (як оповідь, як
досвід, як живу пам’ять про життя
людей у минулому, як науку);
-
вправно
користуватися підручником.
|
||||
Тема
1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ.
|
||||
Результати
навчально-пізнавальної діяльності:
|
||||
2
|
Календарний
та історичний час. Підрахунок історичного
часу.
|
1
|
||
3
|
Культурні
епохи європейської історії (Первісне
суспільство, Античність, Середні віки,
Новий час).
|
1
|
||
4
|
Історія
України на шкалі часу.
|
1
|
||
5
|
Практичне заняття. «Відлік часу в історії, робота зі шкалою часу.» |
1
|
||
6
|
Контрольна робота №1. «Відлік часу в історії.” |
1
|
||
Тематичне
оцінювання
|
||||
Тема
2.
ДЕ
ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ.
|
||||
Результати
навчально-пізнавальної діяльності:
|
||||
7
|
Географічний
та історичний простір. Робота з
історичною картою.
|
1
|
||
8
|
Українська
держава на історичних картах у різні
часи свого існування
|
1
|
||
9
|
Походження
назв народів і географічних об’єктів.
Історико - етнографічні регіони
України.
|
1
|
||
10
|
Практична
робота. “Територіальне
розташування та історичне походження
рідного міста (села).”
|
1
|
||
11
|
Контрольна
робота №2. “Де
відбувається історія.”
|
1
|
||
Тема
3. ДЖЕРЕЛА
ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ.
|
||||
Результати
навчально-пізнавальної діяльності :
|
||||
12
|
Історичні джерела та їх різновиди. Робота з історичними джерелами. |
1
|
||
13
|
Робота
з історичними джерелами. Залучення
різних джерел для достовірного
відображення минулого.
|
1
|
||
14
|
Де
зберігаються історичні пам’ятки.
|
1
|
||
15
|
Практична
робота.
“Про що можна
дізнатися із сімейного фотоальбому.”
|
1
|
||
16
|
Контрольна
робота №3.
“Джерела до вивчення історії.”
|
1
|
||
17
|
Повторення
вивченого матеріалу в I
семестрі.
|
1
|
||
Тематичне
оцінювання
|
II
– семестр
( 20
годин )
№
уроку |
Дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Кількість
годин
|
Примітки
|
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ. |
||||
Результати
навчально-пізнавальної діяльності:
|